OFERTA DE SUBSCRIPCIÓ D’UN 25% Al PUBLICISTA
per als socis de l’Associació Empresarial de Publicitat

El Publicista, mitjà de comunicació especialitzat en publicitat, comunicació i màrqueting, ofereix als socis de l’Associació Empresarial de Publicitat una oferta de subscripció que consisteix en un 25% de descompte en la subscripció en cadascuna de les modalitats.

La versió impresa+digital, que es compon de 20 números de la revista impresa i tres anuaris especials de Marques-Anunciants, Agències de Publicitat i Recerca-Data, també en l’edició digital, té actualment un preu de 250 euros. Per part seva, la versió digital a través de PDF’s en línia enriquida, està disponible per 100 euros.
A més, en activar qualsevol de les subscripcions rebran gratis el número Selecció d’Agències 2020, valorat en 25 euros.

Els interessats poden sol·licitar més informació en el correu: suscripciones@elpublicista.com o trucant al telèfon 91 208 66 60 (Carlos Venegas).