#6. La comunicació en l’era de la postveritat

Dijous, 29 de juny  de 2017 a les 09.00 h
Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h.
L’acte finalitza a les 10.30 h.
Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Fes la teva inscripció en el següent enllaç.

En aquest sisè esmorzar es coneixerà i s’aprofundirà, a través de diferents perspectives, com prioritzar els fets davant de les emocions a diferents mitjans, com gestionar una crisi de reputació producte d’una fake news i com aprofundir en tàctiques i tècniques per fer que els valors de les companyies estiguin alineats amb la nostra reputació off i on-line.

Per això, comptarem amb Carolina López-Nicolau, vocal de la Junta de Govern; Enric Sierra, director adjunt de La Vanguardia; Juanjo Duelo, director general DR Healthcare i Conchita Negueruela, directora de 3lemon.

Enric Sierra (@enricsierra)

Periodista. Subdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia.

Ha treballat per diversos mitjans escrits i audiovisuals, entre d’altres: El Correo Catalán, Cadena 13, Agència EFE, TVE i diari Avui.

L’any 2000 va ser membre de l’equip fundador del diari gratuït 20 minutos com a director adjunt i responsable de l’edició de Barcelona.

En l’àmbit associatiu, va ser president de l’Asociación Española de Prensa Gratuita. Actualment forma part de la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya, on ha estat president de la Comissió de Nous Mitjans.

Juanjo Duelo, (@JuanjoDuelo)

Soci fundador i director General de DR Healthcare i Vicepresident de la Societat Internacional del Dèficit de DAO.

Va desenvolupar la seva carrera professional en el sector financer compartint anys també en la docència. En la seva vida sempre li va acompanyar la migranya i coneix la incapacitat i desesperança que aquesta malaltia genera en qui la sofreix. Fa deu anys va decidir abandonar la seva carrera professional per dedicar-se íntegrament a promoure la recerca sobre l’origen de la migranya, emprenent en el 2008 aquest innovador projecte, que li ha portat a concloure avui, amb evidència clínica i científica, que l’origen d’aquesta patologia es deu a un dèficit de DAO.

Conchita Negueruela, (@conchita_nd)

Directora de 3lemon, agència especialitzada en Social CRM, Màrqueting de Guerrilla i Gamificació.
Llicenciada en direcció i administració d’empreses per la Universidad de Zaragoza. Inicia la seva trajectòria a 3lemon l’any 2004 com a directora de màrqueting. Forma part de l’equip de Milyuna historias, grup de creadors especialitzats en la realització de Narrativa Transmèdia i produccions d’alt impacte.