Associacio Empresarial de Publicitat

Desde 1926 el colectivo de agencias de publicidad se ha agrupado en una entidad que tiene como objetivo la defensa y representatividad del sector, el apoyo profesional y empresarial a sus miembros y la responsabilidad ética de nuestra actividad ante la sociedad.

premios-ricarte

El Premio Nacional de Creatividad José María Ricarte es idea y creación de la Associació Empresarial de Publicitat de Catalunya (Gremi de Publicitat) y la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) que nace como homenaje al guionista, creativo publicitario y catedrático del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II(CAP II) de la UAB, José Mª Ricarte Bescós, fallecido en 2010 a la edad de 77 años

drac-novell2

El objetivo de este festival internacional es premiar los trabajos de los estudiantes de publicidad y facilitarles la posibilidad de dar a conocer sus creaciones al mundo empresarial.

Escriure per comunicar

escriure_per-comunicar_600x350

Escriure per comunicar

9, 11 i 16 de febrer de 2015 - De 18,00 a 20,00 hores
Seu de l’Associació (València, 227, 1r 1a)
Preu per a associats: 115 euros
No associats: 175 euros

Et costa plasmar el que penses en un escrit?
Et costa transmetre als altres el que vols dir?

El Consorci per la Normalització Lingüística, l‘Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya et brinden l’oportunitat d’inscriure’t i participar en un curs que t’ensenyarà: com escriure per comunicar de la manera més eficaç.

A vegades quan escrivim no fem les coses tan bé com ens pensem i el que volem transmetre als altres no s’acaba d’entendre del tot. Per aquest motiu és important que tinguis ben clar com estructurar, ordenar i connectar les teves idees per escrit.

Al curs Escriure per comunicar, treballarem aquells aspectes que et poden fer millorar en la planificació d’un discurs o qualsevol altre text.
Practicaràs amb textos publicitaris, corregirem els errors més freqüents que es fan en morfosintaxi i aprendràs diferents recursos lingüístics que pots emprar dins la xarxa.

En finalitzar el curs es lliurarà un certificat del Consorci de Normalització Lingüística.

L’empresa es pot bonificar el 100% de l’import del curs. Pregunta’ns i t’informarem.

Per inscriure’t omple aquest formulari, tens fins al 27 de gener de 2015.

El proper mes de març, podreu gaudir d’un altre taller: Carta, correu electrònic i xarxes socials.

1. ¡Feliz Navidad y Feliz 2015! Deja una respuesta
  2. Brillante a la Sartén aumenta sus ventas en un 28% gracias al marketing colaborativo Deja una respuesta
  3. Abierta la Convocatoria de Miembros de Honor de la Academia de la Publicidad Deja una respuesta
  4. Dominique Sylvain, de trnd, en UAB Deja una respuesta