La nostra Associació pertany a La Fede (Federación de Empresas  de Publicidad y Comunicación), durant aquests últims dies hem estat treballant en el redactat d’un document que s’ha enviat al Govern una vegada consensuat per la immensa major part de les associacions d’anunciants, agències i mitjans de tot l’Estat demanant mesures extraordinàries per a alleujar la situació del sector de mitjans publicitaris i tota la seva cadena, així com afavorir l’activitat econòmica.

Concretament es demana que els anunciants tinguin un desgravament fiscal del 30% de la publicitat que inverteixin en mitjans. Així com el que es mantingui intacta la inversió prevista per a 2020 per les Administracions de l’Estat.

CARTA ENVIADA