La Comunicació en Temps de Crisis

Curs a càrrec de  Montse Prats

21 de maig | 16:00 h

La comunicació en temps de crisi és el títol del curs que oferirem en la pròxima xerrada gratuïta que es farà a través del compte d’Instagram de la nostra Associació @aepublicitat

En ell es tractaran temes tan importants com el de cuidar als teus clients en cas de pandèmia i desprestigi de la marca per accions externes o internes. També es tractaran temes sobre com gestionar els canvis en el missatge d’una marca i la comunicació interna de la nostra empresa.

D’això i molt més ens parlarà Montse Prats encarregada de la coordinació de la Comunicació i Campanyes de la Fundació Esclerosi Múltiple de Girona.

Gràcies a realitzar-se a través d’Instagram, l’usuari tindrà la disponibilitat de realitzar consultes a la professora. La durada del curs serà d’una hora.

Veure el vídeo

Sobre Montse Prats:

• Vicepresidenta del Club de Màrqueting Girona
  • Membre de la Comissió d’emprenedoria de FIDEM, assessora de projectes d’emprenedoria del programa EMPRÈN-NET
  • Membre de l’AGE (Associació Gironina d’Empresàries)
  • Coordinació de la Comunicació i campanyes a la Fundació Esclerosi Múltiple.
  • Fundraising Activity. Creació i desenvolupament de Campanyes de Màrqueting Social. Organització d’esdeveniments. Protocol. Relacions institucionals i col·lectius empresarials. Creació, redacció i desenvolupament de Convenis Col·laboració empresa i entitat.
  • Comunicació. Creació i desenvolupament de campanyes de comunicació i captació de fons.
  • Gestió i desenvolupament de continguts.
  • Marketing Social. Especialització en Comunicació de marques – Growth Hacking, Branded Content, Màrqueting de Continguts, Social Media
  • Account Manager. Gestió de projectes.