BECA A COMPLOT ESCOLA DE CREATIVITAT BARCELONA
L’Associació et regala una beca del 50% al proper Curs Intensiu d’Estiu de Complot Escola de Creativitat Barcelona.

Si sempre estàs “a punt” de terminar el teu Portfoli, però t’has plantejat Setembre com a data límit per començar la teva recerca de feina, this is your big brake for a chance!

Et donem l’oportunitat d’obtenir una Beca del 50% al Curs Intensiu d’Estiu de Complot Escola de Creativitat Barcelona.

Si creus que t’ho mereixes i que el teu book no pot seguir esperant per veure la llum… envia’ns la millor peça del teu Portfoli actual*, i la teva vida pot canviar en tans sols un mes!Tens temps per enviar el teu material fins el dijous 14 de juny de 2018. Un jurat de creatius escollirà el guanyador i automàticament podràs començar el procés de matriculació.

Per participar és molt important que facis arribar la feina que seleccionis a barcelona@escuelacomplot.com amb l’assumpte “Vull la meva beca de l’Associació”, aclarant el nom complert, número de DNI i telèfon de contacte.

Envia ja el teu material!
*Pots enviar un enllaç o un pdf de no més d’1Mb