Les 3 palanques dels negocis digitals

Curs a càrrec de  David López

6 de maig | 16:00 h

Aquest curs és gratuït i es farà a través del compte d’Instagram de la nostra Associació @aepublicitat

No hi ha dubte que la tecnologia ha facilitat nous models de negoci que abans no podíem ni imaginar, alguns clàssics de pura transició OFF -> ON i uns altres requereixen una profunda transformació digital i són molt més disruptius. No obstant això, tots ells tenen alguna cosa en comú: Disposen de 3 palanques fonamentals, que són clau per a l’èxit de qualsevol negoci digital.

En aquest seminari entendrem quines són aquestes 3 palanques i de què es componen. Així mateix aportarem exemples reals, alguns fins i tot innovadors que ens faran reflexionar i possiblement ens inspiraran per a aplicar-los en els nostres propis negocis.

D’això i molt més ens parlarà David López, expert en transformació digital i big data.

Gràcies a realitzar-se a través d’Instagram, l’usuari tindrà la disponibilitat de realitzar consultes al professor. La durada del curs serà d’una hora.

Veure el vídeo

Sobre David López:

• Soci i director d’estratègia de Phios Smart Knowledge.
  • Doctor (PhD) en Estratègia Digital. Expert en la creació, llançament i optimització de negocis digitals: ecommerce, mcommerce, online and mobile marketing, Smart TV i social networking…
  • Apassionat de la Wearable Technology (Google Glass Explorer), Internet of Things (IoT) i el Big Data.
  • Co-fundador de The Etallers (ara OpenShopen)
  • Coordinador del Màster en Màrqueting Digital (MMD) i del Màster en eCommerce (MECOM) de la Salle (Universitat Ramon Llull).
  • Membre de la junta directiva del Club Màrqueting Barcelona, vocal de Màrqueting Digital.
  • Coach i Mentor de ESADE Accelerator.
  • Doctor en Administració i Direcció d’Empreses. PhD.
  • MBA per ESADE i per la Fuqua School of BUsiness (Duke University – NC, USA)
  • Màster in Project Management i certificat PMP.
  • Enginyer en Telecomunicacions i en electrònica.