L’Associació Empresarial de Publicitat ha realitzat la segona edició de l’OPEN CREATIU.

Ahir es va celebrar al cèntric Palau Robert de Barcelona, la segona edició de l’Open Creatiu. L’esdeveniment va poder reunir a moltes de les millors agències de Publicitat de Catalunya amb producte autòcton.

Aquesta segona edició ha triplicat el nombre de participacions respecte a la de l’any passat amb més de 500 peces presentades, continuant així amb el que esperem que sigui el gran festival de Catalunya.

Aquest festival va néixer amb la necessitat de donar a conèixer la creativitat publicitària que es crea a Catalunya, organitzat per l’Associació Empresarial de Publicitat i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya.

L’acte va estar conduït per Edu Mutante i vàrem gaudir de música en directe.

La inauguració va ser presidida pel Sr. Miquel Gamisans, secretari de difusió i atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya.
També vàrem gaudir de la presència del Sr. Ignasi Genovès, director general Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i el Sr. Jordi del Rio, Director General de Difusió.

L’èxit i la qualitat de totes les peces rebudes va ser increïble.

L’Associació Empresarial de Publicitat agraeix la participació dels companys de professió i dels assistents, desitjant repetir una tercera edició.

LLISTAT DELS GUANYADORS