L’èxit de la teva carrera professional pot estar aquí

L’objectiu de NEW TALENT és oferir al talent amb ganes d’experimentar l’emprenedoria – en un àmbit no abordat fins ara, el marítim i marí-, un Programa rigorós d’emprenedoria territorial especialitzada (Programa primer de pre-acceleració), emmarcat en el Programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya.
Entitats de reconeguda experiència en acceleració de StartUp’s como ara: la Federació d’Empresaris del Mar IVEAEMPA, l’Associació Empresarial de Publicitat, Associació de Polígons dels Plans, el Club Segle XXI o plataformes com ara el Port de Barcelona o el Port nàutic de Torredembarra, han sumat el seu coneixement per organitzar i oferir el Primer programa de contingut merament pràctic d’emprenedoria Blava: Marítima-Marina.

Calendari del Programa #NewTalent

• 14 dies amb totes les despeses pagades a un Alberg de Catalunya amb una plantilla d’excel·lents mentors que els ajudaran a desenvolupar la idea de negoci. 110 hores (setmanes de 9 al 15 de juliol i del 14 al 20 de setembre)
  • 4 dies treballant en les plataformes marítimes dels Ports de Barcelona (pesquer i nàutic) i del Port nàutic de Torredembarra com a elements de testeig de la idea de negoci. 32 hores (setembre a novembre)
  • 5-10 dies en funció de les hores destinades per dia, de mentoratge personalitzat per accelerar la idea de negoci i optar a l’accés al finançament que permeti posar la proposta emprenedora en funcionament. 100 hores a l’equip emprenedor (setembre a novembre)