L’Academia de la Publicitat ha iniciat, després de la seva doble Assemblea celebrada el passat 17 de juliol, una nova etapa marcada per uns renovats Estatuts i Reglament de distincions i una Junta Directiva a la qual s’afegeixen més grans noms de la publicitat i continuen d’altres, com José Ángel Abancéns, President de l’Associació Empresarial de Publicitat i de la Fundació de la Comunicació.

La doble cita va començar amb una Assemblea General Extraordinària, presidida per Fernando Herrero, en la qual es van aprovar els nous Estatuts proposats per la junta. En general, aquests s’han simplificat i s’han precisat les atribucions dels diferents òrgans de govern. També es va aprovar com a annex un nou Reglament de distincions per a l’elecció dels Acadèmics d’Honor (com es denominarà des d’ara als Membres d’ Honor), en el qual s’acoten més els passos i procediments a aplicar pel jurat.

A continuació, es va celebrar una Assemblea General Ordinària en l’ordre del dia de la qual figurava l’elecció d’una nova Junta Directiva. A ella es va presentar la llista encapçalada per Pablo Alzugaray, el qual va descriure el seu programa als assistents basant-lo en els principis escollits als renovats estatuts: mèrit, integritat, generositat i exemplaritat.

Entre els objectius concrets de la nova Junta Directiva es troba la creació de l’Oficina de l’Acadèmic, que promourà el magisteri dels Acadèmics d’Honor; la continuïtat del projecte Un publicitario en la RAE, liderat per Fernando Herrero i la millora del posicionament de l’Academia de la Publicidad en els seus públics objectius.

De dreta a esquerra i per ordre cronològic els tres presidents de  l’Academia de la Publicidad fins el moment: Julián Bravo, Fernando Herrero i Pablo Alzugaray

Per a més informació, consulta la nota de premsa de l’Acadèmia i el següent enllaç.