La segona edició de l’Open Creatiu es va celebrar al cèntric Palau Robert de Barcelona.

L’esdeveniment va poder reunir a moltes de les millors agències de  publicitat de Catalunya amb producte autòcton. Aquesta segona edició ha triplicat el nombre de participacions respecte a la de l’any passat amb més de 500 peces presentades, continuant així amb el que esperem que sigui el gran festival de Catalunya. Aquest festival va néixer amb la necessitat de donar a conèixer la  creativitat publicitària que es crea a Catalunya, organitzat per l’Associació Empresarial de Publicitat i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya.

L’acte va estar conduït per Edu Mutante i vàrem gaudir de música en directe. La inauguració va ser presidida pel Sr. Miquel Gamisans, secretari de difusió i atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya. També vàrem gaudir de la presència del Sr. Ignasi Genovès, director general Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i el Sr. Jordi del Rio, Director General de Difusió.

L’èxit i la qualitat de totes les peces rebudes va ser increïble. L’Associació Empresarial de Publicitat agraeix la participació dels companys de professió i dels assistents, desitjant repetir una tercera edició.

Si vols conèixer el llistat dels GUANYADORS OPEN CREATIU