El President de l’Associació Empresarial de Publicitat, Álvaro Montoliu, i la vicepresidenta Laia Rogel, s’han reunit amb el President de Pimec, Antonio Cañete i el seu Secretari General, Josep Ginesta, per tal de treballar conjuntament en favor de tots els associats.

En el seu afany de millorar els serveis que s’ofereixen a tots els socis del Gremi, i amb la clara voluntat d’enfortir el sector publicitari a Catalunya, el president de Pimec i de l’Associació es van reunir per tal d’abordar aquells temes d’interès com ara licitacions públiques, lluita contra el frau o pirateria.

La pròxima setmana es constituirà una taula de treball de les dues institucions per tal d’obtenir resultats tangibles per tots els associats. L’Associació Empresarial de Publicitat és sòcia de Pimec i com a tal, tots els associats poden beneficar-se dels serveis que ofereix Pimec.